2023-08-13

TEHLİKE

   - TEHLİKE

.  Devlet ve toplum şu an çok derin sorunlar ve tehlikelerle karşı karşıyadır.

.  Türk milleti artık kendine ve de devletine, ulusal değerlerine sahip çıkmanın zamanı geldiğini iyi anlamalıdır.

.  Yurttaşlık bilinci yüksek ve sağ duyulu, güzel ahlaklı bireyler her türlü bölücülüğe ve ayrıştırmalara KARŞI çıkabilmelidir.

.  Öğretmen GÖNEN ÇIBIKCI, GC-A-23.08.13

ANADİLİ ÖĞRETİMİ

 . – “ANADİLİ ÖĞRETİMİ”

.  Çocuğumuz çağdaş ve uygar bir dünyada başarılı, çalışkan ve güzel ahlaklı bir insan olsun.

.  Okulunda başarılı bir öğrenci olarak en iyi eğitimi ve öğretimi alabilsin.

.  Derslerini en iyi bir biçimde anlayıp, kavrayabilsin, zihni açık ve ileriyi gören bir öğrenci olsun.

.  Çocuğumuzun tüm bunları gerçekleştirebilmesi için onun anadilinin çok güçlü ve kullanılabilir olması gerekir ki diğer dilleri de çok başarılı bir biçimde öğrenebilsin ve kullanabilsin.

.  Anadili öğretimi ise en iyi yöntemlerle OKULDA ve çağdaş ÖĞRETMENLER tarafından verilir.

.  Hem aile içerisinde hem de okulda ANADİLİ çok güçlü ve üst düzeyde olan bir öğrenci “öz güveni yüksek”, girişimci ve başarılı bir yetişken olur ve gelecekte mutlu ve huzurlu bir yaşam sürer.

.  Zaten bilim de çocuğun gelişimi ve başarısı için bunları kesinlikle öneriyor.

.  Biz bunları diliyoruz ve istiyoruz.

.    Öğretmen GÖNEN ÇIBIKCI, GC-A-23.08.13

21. YÜZYIL HEDEFİ

-  21. YÜZYIL HEDEFİ    

. Gücünü, hedef ve heveslerini kendi cehaletinden ve bilinçsizliğinden alan ve de bunu geliştirmeyi bile becermeyen kişiler ve onların kitleleri de ancak yine kendi benzerlerini yetiştirirler ve de çağdaş ve uygar olmaya hep karşı çıkarlar.

. Bu nedenden dolayı da bu tür insanların verdiği İNSANLIĞA verdiği zarar asla düzeltilemez.

. Asıl olan insanlığa çağdaş ve uygar yöntemlerle, aydınlığın gösterdiği yolda ilerleyerek katkıda bulunmaktır.

. İnsanların refah toplumunda, hakça ve eşitlikçi bir düzende, çağdaş özgürlüklerle donatılmış olarak yaşamalarını sağlamaktır.

. 21. yüzyılda ANA HEDEF “insanın insanı gerçekten sömürmediği, tutsak etmediği, sağlıklı ve eşitlikçi, özgür bir huzur toplumu yaratabilmektir”.

.   Öğretmen Gönen Çıbıkcı, GC-A-23.08.13

SOMUT İNCELEMEK

  - SOMUT İNCELEMEK

Seçmenler, yurttaşlar artık kişilere ve kişiler arası ilişkilere, olaylara ve durumlara göre konuşmak, tartışmak yerine ülkenin genel çıkarları, hedefleri ve sorunları üzerine, çözüm yolları ve modelleri üzerine kendilerini yönlendirmelidir.

Siyasi parti ve kadroları, üyeleri çok açık bir biçimde gözden geçirilmeli uzun ve

derinlemesine incelenmelidir.

Siyasi parti kendi yapabileceklerini, gücünü, görüşlerini, bakış açısını, getirecekleri yenilikleri ve uygulamaları, siyaset anlayışını ve kadrolarını çok açık ve belirleyici olarak, gereksiz tartılmalara neden olmadan açıklamalıdır.

Yurttaş bunları sorgulayabilmeli, inceleyip, eleştirebilmelidir.

Ülke yönetimi ile ilgili her konu ve özellik somut ve açık bir biçimde ortaya konulmalı ve sunulmalıdır.

Seçmenden bir şeyleri gizleyip, kendi içerisinde politikalar üreten siyasi partiler ve çalışmaları yarar sağlamayacaktır.

·         Siyasi partiler ne istemektedirler?

·         Hangi ideolojiyi temsil etmektedirler?

·         Ülkenin hangi sorunlarını görmekte ve tanımaktadır?

·         Sorunlara çözüm yolları getirebilecek midir?

·         Ülkeyi hangi ilke ve zihniyet ile yönetecektir?

·         Partini ülkeyi yönetebilecek kadroları, uzmanları var mıdır?

·         Ülke sorunları denilince hangi dalda ve alanda çözüm üretebilecektir?

·         Ülkeyi çağdaş bir refah toplumu yapabilecek midir?

·         Devlet yönetiminde nasıl bir yol izleyecektir?

.    Öğretmen Gönen Çıbıkcı, GC-A-23.08.10