2023-05-10

YURT DIŞINA KAÇIRILAN

 -  YURT DIŞINA KAÇIRILAN

·       Türkiye'de egemen olan kişilerin HUKUK DIŞI elde ettikleri ve dünyada yayılmış olan varlıklarına dair ortaya atılan sunumlar inandırıcı olamaz.

·       Bu tür duyurular gerçek dışı olup, ancak tahminidir…

·       Kişilerin ya da şirketlerin devletten ÇALDIKLARI, hukuksuz olarak elde ettikleri ve yurt dışına kaçırdıkları ve oralarda açtıkları her türlü hesabın takipçisi ve talepçisi HUKUKSAL YOLLAR üzerinden AİT OLDUĞU DEVLET tarafından yapılır.

·       CIA ve benzeri istihbarat örgütleri ise ellerinde var olan bilgi ve belgeleri asla kamuoyuna vermez.

·       Var olan varlıkların şu an için sıradan yollarla ortalığa duyurulması mümkün değildir.

·       Ancak uluslar arası kabul edilmiş bir yargılama ve mahkeme ile olabilir.

·       Bunu da izleyecek, istemde bulunacak devletin gerçek bir DEMOKRATİK yapıya sahip olması ve yönetiliyor olması gerekir, her şeyden önce...

·          Öğretmen Gönen Çıbıkcı, GC-A-23.05.11

EN ÖNEMLİ OLAN

-  EN ÖNEMLİ OLAN NEDİR?

·       Şu an çok daha ciddi olarak bakmalıyız, anlamalıyız, düşünmeliyiz:

·       Anayasamızın 3’üncü maddesine göre, “Türkiye Devleti, ülkesi ve milletiyle bölünmez bir bütündür”

·       TÜRKİYE CUMHURİYETİ bir üniter devlettir ve ulusal sınırları korunmalıdır. (Misal-ı milli)

·       "Üniter devlet ilkesine saygılıyız" deyip, arkasından bu ilke ile bağdaşmaz nitelikte şeyler söylemenin de bir anlamı yoktur.

·       Asla bölücülere, eyalet ve bölgesel yönetim  isteyen kişi ve kitlelere, partilere kanmamalı ve onlara bu alanda izin verilmemelidir.

·       Çağdaş, uygar bir parlamenter, DEMOKRATİK HUKUK DEVLETİ olmalıyız.

·       Ülkenin bölünmesine ve iç kargaşalara olanak sağlamamalıyız.

·       Sağ ya da sol ideolijilere, etnik ayrımcılığa kapılan ve kendilerince de bunu çok sert ve en keskin biçimiyle dile getirip, bunlardan kendilerine bir şeyler çıkarmak isteyenler için söylenilecek olan aslında ülkenin kuruluş ilkelerine bakmalarıdır.

·       CUMHURİYET devrimlerine, ATATÜRK devrimlerine, ilke ve hedeflerine çok daha inanmamız ve güvenmemiz ve de bunları gerçekleştirmek için çaba göstermemiz gerekir.

·       Tüm bu en önemli ve temel olanların varlığı ile diğer her türlü sorunun çözümlenmesine gidilecektir.

.     Öğretmen Gönen Çıbıkcı, GC-A-23.05.10

***************************************************************************

.    Türk milletini bir arada tutan şey, bu insanların arasındaki duygu birliğidir. Bu duygu birliği yitirildiği an, Türk milleti bundan çok ağır zarar görür. Bir ihtimal, Türk milletini oluşturan insanlardan bir kısmı artık kendilerini Türk milletinin bir parçası olarak hissetmemeye başlarlarsa bundan devletimiz çok ağır yara alır.

.  “Türkiye’de tek millet yoktur, birden fazla millet vardır” demek, “Türkiye Devleti, birden fazla devlete bölünmelidir” demenin değişik bir yoludur.

.  Ama milleti bölerseniz, bizatihi devleti yok etmiş olursunuz.

.  Türk milletinin son yirmi yıldır karşılaştığı asıl mesele, demokratik açılım yapamamış olması değil, ülke sınırları içindeki bir grup kardeşiyle aynı milletten olma duygusunu sürdürmekte güçlük çekmesidir. Korkumuz odur ki, kendisine “demokratik açılım” denen süreç, “aynı milletten olma duygusu”nu güçlendiren değil, zayıflatan bir süreç olabilir.

.  Devlet kavramını, devletin unsurlarını ve devlet şekillerini inceleyen Almanların Allgemeine Staatslehre, Fransızların Théorie générale de l’Etat dedikleri ve Türkçeye “devletin genel teorisi” diye çevirebileceğimiz bir hukuk disiplini vardır. 

.  Türkiye’de son otuz yıldır yetişen hukukçuların [s.89] neredeyse tamamı, devlet kavramından, devletin unsurlarından habersiz olarak yetiştiler. Devletin genel teorisinden habersiz bu hukukçulardan oluşmuş bir ortamda, devletin millet unsuru üzerindeki etkisi şüpheli bir takım hukukî düzenlemelerin devletin üniter şekline de, devletin varlığına da zarar vereceği hususunun farkına varılmıyor olması aslında şaşırtıcı bir şey değildir.

https://www.anayasa.gen.tr/acilim.htm


İLK TUR

 - İLK TUR

·       Cumhurbaşkanlığına aday olan dört kişi var.

·       Seçim pusulasında birinci sırada bulunan aday zaten şu an cumhurbaşkanı.

·       Üçüncü sırada bulunan ise MİLLET ittifakının gösterdiği aday ve muhalefetin umudu olan KILIÇDAROĞLU…

·       İkinci ve dördüncü sıradaki adaylar ise hiçbir kazanma şansı olmayan ama pusulaya değin gelebilmiş kişiler ve bunların tahmini kazanabilecekleri oy sayısı ise o denli az ki çok büyük bir şüphe uyandırıyor; bunu bile, bile neden bu seçime katılmak istiyorlar?

·       Birinci aday ile birlikte bu iki adayın alacağı oylar toplanıldığında ne eder?

·       Öte yandan tek kalan ise (yüzde kırkdokuz,bir….)

·       Bu tablodaki durum sonuçta kimin çıkarına olabilir?

·       İlk turda durum oldukça kritik…

.    Öğretmen Gönen Çıbıkcı, GC-A-23.05.10